شهر نیویورک به زودی شاهد افتتاح فروشگاهی با موضوع سولانا خواهد بود. این فروشگاه جدید که با نام « Solana Spaces » راه اندازی خواهد شد، در Hudson Yards، واقع شده است. این بنیاد با همکاری بنیاد سولانا و فناوری بلاک چین،  راه اندازی شده است. همچنین شرکت هایی که دارای برند های وب 3 (Web3Brands) هستند، به طور پیوسته به جریان اصلی زندگی فرهنگی وارد می ‌شوند و افراد مشهوری مانند تام برادی، استیو آئوکی و اسنوپ داگ به این مبارزه می ‌پیوندند. در واقع اخبار جدید خبر از آن می دهد که سولانا فروشگاه خرده فروشی جدید را در نیویورک احداث می کند.

فروشگاه سولانا در نیویورک

راه اندازی فروشگاه سولانا

یک فروشگاه با موضوع سولانا قرار است در شهر نیویورک شروع به کار کند. این فروشگاه جدید که Solana Spaces نام دارد، در هادسون یاردز قرار دارد و با همکاری بنیاد سولانا، راه اندازی شده است. شرکت ‌های رمزنگاری، به طور پیوسته به فرهنگ اصلی نفوذ کرده ‌اند. برند هایی مانند مجموعه Ethereum و  NFT Bored Ape Yacht Club، به مشاغل « IRL » معروف شده اند. در این فروشگاه، قرار است آموزش هایی در رابطه با شبکه سولانا و فناوری وب3 به مردم ارائه داده شود. برخی از توضیحاتی که در این رابطه وجود دارد، به شرح زیر است:
« ما تجارت شما را با کیف پول و اولین NFT هایتان راه اندازی می کنیم و شما را در اولین تراکنش های زنجیره ای راهنمایی می کنیم. »
همچنین این سازمان افزود که این فضا را به عنوان یک «مرکز فرهنگی» و «سفارت» برای سولانا طراحی کرده است. از سوی دیگر، علاوه بر آموزش ‌های کیف پول و NFT ها، همچنین یک نصب هنری تعاملی و بسیاری از کالا های با مارک Solana، از جمله تعداد محدودی از کفش‌های ورزشی Blanksoles، را برای فروش گذاشته و در اختیار مصرف ‌کنندگان قرار می ‌دهد. اگر چه این فروشگاه هنوز به طور رسمی راه اندازی نشده است، اما پس از منتشر شدن خبر افتتاح فروشگاه سولانا در آینده، غوغایی در رسانه ها به پا شد و حتی کاربران بسیاری، عکس های فروشگاه را از طریق توییتر به اشتراک می گذارند. این امر، حتی توجه بنیانگذار Genie و معاون یونی سواپ محصول اسکات لوئیس را نیز به خود جلب کرد. سولانا که ارز دیجیتال بومی آن با نام SOL شناخته می شود، از ارزش بازار بالایی برخوردار بوده و معامله گران بسیاری از این ارز دیجیتال محبوب حمایت می کنند. اما حالا اوضاع فرق دارد، حال سولانا فروشگاه فیزیکی خود را دارد که این امر می تواند در افزایش قیمت سولانا و محبوبیت آن بسیار تاثیر گذار باشد