مدیر عامل یکی از اعتبارسنج های اصلی در Terra از نحوه رخ دادن رویداد هایی که منجر به توقف بلاک چین می شود ناراضی است و امیدوار است که یک بلاک چین کاملاً جدید برای جایگزینی آن ایجاد شود.
جیون کیم، مدیر عامل شرکت بلاک چینی (DSRV)، که یکی از نود های اصلی و قدیمی شرکت ترا محسوب می شود، از دیگر اعتبار سنج های شبکه ترا خواسته است تا طرح دو کوان را برای راه اندازی یک فورک  از شبکه فعلی رد کنند و در قبال آن به ساخت و جایگزینی یک بلاک چین جدید رای دهند. لازم به ذکر است که این اعتبار سنج 9.36 درصد از قدرت و حق رای زنجیره ای شبکه ی ترا را داراست. این نود پیش از کاهش قیمت ها، 14 میلیارد دلار لونا در اختیار داشت که ارزش کنونی آن ها به 3 میلیون دلار رسیده است و یکی از بزرگترین هولدر های متضرر محسوب می شود. برای اطلاع کامل از اتفاقات روی داده برای شبکه ترا، مقاله همه چیز در رابطه با اتفاقات اخیر لونا را بخوانید.

جایگزینی ترا با یک بلاکچین جدید


به نقل از جیون کیم، دو کوان که بنیان گذار شبکه ترا است، پیشنهاد داده است که مالکیت شبکه از طریق یک میلیارد توکن جدید به طور کامل بین دارندگان توکن های UST و LUNA واگذار شود. اما به نظر می رسد کیم کاملا با دو کوان مخالف است و معتقد است که این کار ارزش داخلی بلاک چین ترا را به صفر می رساند. وی  ادامه داد، بلاکچین قدیمی ترا باید برای همیشه از بین برود و یک زنجیره ی کاملا جدید ساخته شود. 
جیون کیم در مصاحبه ای که با کوین تلگراف داشته است عنوان کرده، قصد دارد جامعه را نجات دهد.