به نظر می رسد که با ورود بیت کوین به کیف پول ها سطوح نزدیک به رکورد، اعتماد به صرافی های متمرکز رو به کاهش باشد. پس از فروپاشی دومین صرافی بزرگ جهان در هفته گذشته، سرمایه‌ گذاران به طور فزاینده ‌ای سرپرستی دارایی ‌های خود را به عهده گرفته‌اند.
با توجه به تجزیه و تحلیل های Glassnode داده ‌های جریان مبادلات زنجیره ‌ای، افزایش برداشت ‌و انتقال دارایی‌ ها به کیف ‌پول‌ های کاربران را نشان می‌دهد.
Glassnode در پستی که در 13 نوامبر در توییتر منتشر کرد، اظهار کرد که جریان خروجی صرافی بیت کوین نزدیک به سطوح تاریخی 106000 در ماه رسیده است. این سایت اضافه کرد که این موضوع تنها سه بار  اتفاق افتاده است؛ در آوریل 2022 و نوامبر 2020، و ژوئن 2022.
همچنین گزارش شده است که تعداد کیف پول های بیت کوین که دریافت کننده دارایی از آدرس های صرافی در 9 نوامبر بود، به حدود 90,000 رسیده است. 
جریان های خروجی صرافی ها معمولاً نشانه صعودی است.  با این حال، در این سناریو، به نظر می رسد که نتیجه حاکی، از کاهش اعتماد کاربران در مبادلات رمزنگاری متمرکز باشد.

خروج بیت کوین از صرافی

Glassnode اظهار داشت که جریان‌ های خروجی منجر به تغییر تعادل مثبت در همه گروه‌ های کیف پول، شده است و شکست FTX یک تغییر بسیار مشخص در رفتار دارندگان بیت کوین در همه گروه‌ ها ایجاد کرده است.
از تاریخ 6 نوامبر، زمانی که شکست FTX آغاز شد، تغییرات موجودی در تمام اندازه های کیف پول BTC با "shrimp" هایی که کمتر از یک کوین دارند 33700 افزایش یافته است.  کیف پول ‌های Whale با بیش از 1000 کوین شاهد افزایش 3600 بوده‌ اند که نشان می ‌دهد کاربران درخواست خود را مبنی بر نگهداری بیت کوین‌هایشان در سراسر جهان عملی کرده‌اند.

Glassnode همچنین در گزارشات خود اظهار کرد که استیبل کوین ‌ها، که بسیاری از آن‌ها در هفته گذشته بی‌ثبات شدند، با نرخ‌ های افزایش یافته در صرافی‌ های مختلف لیست شده ‌اند.
در 10 نوامبر نیز شاهد ورود بیش از 1 میلیارد دلار استیبل کوین به مبادلات متمرکز بودیم.  کل ذخایر استیبل کوین در تمام صرافی های رمزنگاری، به بالاترین حد خود یعنی 41.2 میلیارد دلار رسیده است.