دو کوان (Do Kwon)، موسس آزمایشگاه Terraform در توییتی اعلام کرد که از مقامات قضایی فرار نمی کند و آماده همکاری با آن ها حول محور اتفاقات رخ داده است. دو کوان ابراز تمایل کرد که با حفظ حریم خصوصی خود حاضر به همکاری با گروه های تحقیقاتی است.
دو کوان، بنیانگذار آزمایشگاه Terraform اعلام کرد که او تلاشی برای فرار از هیچ مقام قضایی ندارد. او در یک پیام توئیتری عنوان کرد: من "متواری" نیستم و  با سازمان های دولتی که به برقراری ارتباط علاقه نشان داده اند، حاضر به همکاری کامل هستم و چیزی برای پنهان کردن ندارم. در پاسخ به گزارش هایی مبنی بر اینکه دو کوان در کشور سنگاپور حضور دارد، مقامات پلیس سنگاپور گفته اند که دو کوان در حال حاضر در این کشور نیست. به گزارش رویترز، دو کوان که در حال حاضر توسط مقامات کره جنوبی تحت تعقیب است، بیان کرده است که اگر مقامات و سرمایه گذاران تمایل داشته باشند و یا برنامه هایی برای ملاقات داشته باشند، با حفظ حریم خصوصی خود، موقعیت مکانی خود را برای افراد فاش خواهد کرد. در حالی که مکان دقیق دو کوان نامشخص است، مقامات کره جنوبی به دنبال محدود کردن ظرفیت سفر او بوده و حکم بازداشت او را صادر کرده اند و همچنین به دنبال مسدود کردن گذرنامه وی نیز هستند. این اقدامات چهار ماه پس از سقوط استیبل کوین TerraUSD که ارزشی حدودا 40 میلیارد دلاری را از بین برده و باعث سقوط گسترده در بازار ارزهای دیجیتال شده بود، انجام شد.

دو کوان: آماده همکاری با مقامات هستم

دو کوان، ارزهای دیجیتال Terra و Luna را تأسیس کرده بود که سقوط آن ها منجر به از بین رفتن میلیاردها دلار سرمایه، سرمایه گذاران این توکن شد. او اکنون یک فرد تحت تعقیب است و مکان او نامشخص است. دو کوان، که توسعه‌ دهنده اصلی دو ارز دیجیتال بود، پس از اینکه پلیس سنگاپور فاش کرد که او از آن جا خارج شده است، اعلام کرد که متواری نشده است. حکم بازداشت دو کوان توسط دادگاه کره جنوبی صادر شد. 
گزارش های محلی حاکی از آن است که مجوز کار Kwon در سنگاپور در تاریخ 7 دسامبر به پایان می رسد، که اکنون تمدید مجدد آن با مشکلاتی همراه است. اما پس از وقوع تمام این مشکلات و اظهار نظرها، دو کوان در متن توییتی اعلام کرد که آماده همکاری با مقامات بوده و پنهان نشده است. روز یکشنبه، دو کوان گفت که او و سازمانش آماده همکاری کامل با مجریان قانون هستند. 
به موجب این پرونده، دادستان و پلیس کره جنوبی علاوه بر Kwon، برای پنج فرد دیگر که نام آن ها فاش نشده است و به استیبل کوین TerraUSD و توکن لونا مرتبط هستند نیز حکم بازداشت صادر کرده است. در ماه می، سیستم Terra/Luna با فروپاشی Terraform Labs از هم پاشید و قیمت هر دو توکن به صفر رسید. این موضوع به بازار گسترده کریپتو ضربه بزرگی زد و بیش از 500 میلیارد دلار ضرر کرد که منجر به از بین رفتن سرمایه سرمایه گذاران این دو توکن نیز شد. با از دست دادن سرمایه بسیاری از سرمایه گذاران، مقامات کره جنوبی تحقیقات خود را در مورد چگونگی این سقوط آغاز کرده اند. در این زمینه و برای پیشبرد این پرونده، SPF اعلام کرده است که در چارچوب قوانین داخلی و تعهدات بین‌المللی به نیروی پلیس ملی کره (KNPA) کمک خواهد کرد.