Binance ممکن است یک تیم برای حمایت از تلاش های زنجیره بلوک توییتر تشکیل دهد!  همچنین تأیید کرد که ۵۰۰ میلیون دلار به تأمین مالی ایلان ماسک از این پلتفرم  کمک کرده است.
بر اساس گزارش ها در ۲۸ اکتبر، صرافی رمزنگاری بایننس قصد دارد در پی خرید کل سهام شرکت رسانه های اجتماعی (توییتر) توسط ایلان ماسک، تیمی برای کار بر روی راه حل های کریپتو و زنجیره بلوکی برای توییتر ایجاد کند.
این توسعه ساعاتی پس از آن صورت گرفت که چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل Binance، تایید کرد که این شرکت با 500 میلیون دلار بودجه از ایلان ماسک حمایت کرده است، و این صرافی ارز دیجیتال در میان 19 سرمایه گذار که 7 میلیارد دلار به تسلا ارائه کردند، چهارمین مشارکت کننده بزرگ در این موضوع شد. 
CZ در توییتر تأیید کرد که این سرمایه در اوایل این هفته ارائه شده است و توضیح داد که این تراکنش از طریق خدمات بانکی سنتی با استفاده از ارز فیات انجام شده است، نه از طریق ارزهای دیجیتال یا پروتکل ‌های بلاک چین. در ماه می 2022، صرافی رمزنگاری بایننس اعلام کرده بود که در کنار سرمایه‌گذاران دیگر از جمله لاورنس جی. الیسون، صندوق سرمایه‌گذاری سکویا و مدیریت فیدلیتی، روی شبکه اجتماعی توییتر سرمایه‌گذاری خواهد کرد.  ایلان ماسک، مدیر عامل میلیاردر و بنیانگذار تسلا، در ۲۵ آوریل رسما خرید توییتر را اعلام کرد و معامله ۴۴ میلیارد دلاری آن دلیلی بر تایید سهامداران و کارکنان توییتر بود.  ایلان ماسک قبلاً اعلام کرده بود که حذف ربات‌ ها و کلاهبرداری، جزو اولویت‌ های اصلی او پس از خرید کل سهام توییتر، در این پلتفرم خواهد بود.

ایلان ماسک و بایننس
قبل از شراکت برای خرید توییتر، ماسک و CZ نبرد کوتاهی را در این پلتفرم ترتیب دادند، زمانی که ماسک بایننس را تحت فشار قرار داد تا دوج کوین را مورد بررسی قرار دهد. همانطور که می دانید، ایلان ماسک، یکی از مهم‌ ترین و تأثیرگذارترین افراد در حوزه رمزارزهای دیجیتال در سراسر جهان است. حضور و حمایت او از فضای کریپتو ضروری است، به دلیل اینکه ایلان یکی از ثروتمندترین افراد جهان است و پیشینه فناوری ایلان ماسک به او قدرت سلطه بر صنعت کریپتو را می دهد. مشهورترین و اصلی ترین رابطه ایلان ماسک و ارزهای دیجیتال، نقش او در ظهور اولین میم کوین ها یعنی Dogecoin بود. او در 2 آوریل 2019، برای اولین بار به رمزارز Dogecoin (DOGE) اشاره کرد و در توییتی نوشت: «دوج کوین ممکن است ارز دیجیتال مورد علاقه من باشد.» و بدین ترتیب، تقاضا برای DOGE را افزایش داد. بلافاصله، قیمت این رمزارز سر به فلک کشید و جایگاه جدیدی در فضای رمزنگاری برای میم کوین ها ایجاد کرد.
 در 27 اکتبر، ایلان ماسک پلتفرم شبکه اجتماعی توییتر را با قیمت 54.2 دلار به ازای هر سهم خریداری کرد که ارزش کل معامله را به 44 میلیارد دلار رساند.  ایلان ماسک، مالک جدید توییتر، به عنوان یکی از اولین اقدامات خود، مدیران ارشد این شرکت را اخراج کرد.  همچنین به عنوان بخشی از این معامله، ایلان ماسک شرکت را خصوصی می کند و در نتیجه سهام آن از بازار عمومی حذف می شود.