بر اساس شکایتی که روز سه شنبه توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت شد، از شرکت بلاکچین ریپل یک پیشنهاد 1.3 میلیارد دلاری ثبت شده، که مشابه فروش سهام غیرمجاز و بدون مجوز بوده.  استفانی آواکیان راجع به اجرای قانون SEC گفت: "ناشرانی که به دنبال مزایای یک عرضه عمومی هستند، از جمله دسترسی به سرمایه گذاران خرده فروشی، توزیع گسترده و بازار معاملات ثانویه، باید از قوانین فدرال اوراق بهادار که نیاز به ثبت پیشنهادات دارند، پیروی کنند مگر اینکه معافیت از ثبت نام داشته باشند." 

کاهش قیمت ریپل

این ارز دیجیتال حول محور XRP می باشد، که در سال 2013 راه اندازی شد و آن را ریپل که یک ارز رمزپایه است،  می نامد. شما  میتوانید قیمت لحظه ای ریپل را در سایت تتر ایران روئیت کنید. SEC می گوید ریپل یک "ارائه اوراق بهادار ثبت نشده به سرمایه گذاران در ایالات متحده و سراسر جهان است." دادخواست روز سه شنبه یکی از مهمترین اقدامات فدرال برای جا به جایی ارزها رمز پایه بدون مجوز که زیره چتر اوراق بهادار سنتی هستند، حساب می شود.

کاهش قیمت شدید ریپل

همانطور که صنعت ارز های رمزنگاری شده در دهه گذشته سر و صدای زیادی داشتند، SEC و سایر سازمان ها برای طبقه بندی و تنظیم آنها تلاش بسیاری با قانون گذاری کرده است. تیم اجرای جرایم مالی خازانه داری آمریکا، هفته گذشته قوانین جدیدی را برای بهتر شدن راه و روش ارزهای دیجیتال و کیف پول های آن وضع کرد. ارزش XRP تا اوایل روز چهارشنبه حدود 22 درصد کاهش یافته بود، زیرا تقریباً تمام دستاوردهای ماه گذشته را که به بالاترین سطح دو ساله خود رسیده بود، با این خبر از بین برد. اکنون بهترین زمان برای خرید ریپل است زیرا پیش بینی می شود این کاهش قیمت ناگهانی زمان زیادی به طول نمی انجامد و بعد از مدتی به قیمت خود باز گشته و سعود می کند.