تنها یک روز پس از اعلام خبر راه اندازی موشک SpaceX با پرداخت از طریق دوج کوین، امروز مجددا ایلان ماسک نظر سنجی ای در توییتر خود انجام داده است که در آن از کاربران در مورد پذیرفتن یا نپذیرفتن دوج کوین به عنوان سیستم پرداختی سوال شده است. مدیر عامل مشهور تسلا، گفته است امکان دارد روش پرداخت با دوج کوین را برای این کمپانی بزرگ فراهم سازد. دوج کوین که در دسته میم کوین قرار دارد و ابتدا برای شوخی ابدا شده است، مدت زمان زیادی است که تحت حمایت شدید این مدیر جوان قرار گرفته و قیمت آن با توییت های پی در پی این فرد مشهور افزایش میابد.

 

 

خرید ماشین های تسلا با دوج کوین

ایلان ماسک که علاوه بر محبوبیت به دلیل مالکیت تسلا، یک توییتر معروف نیز می باشد با شرکت در برنامه Saturday Night Live و شوخی در مورد دوج کوین باعث کاهش قیمت آن شد. اما با توییت اخیرش در رابطه با خرید ماشین توسط پرداخت با دوج کوین گویی سعی در افزایش قیمت مجدد کوین دات دارد. نظرسنجی ایلان ماسک در توییتر اینچنین نوشته شده:

<<آیا می خواهید تسلا دوج را به عنوان سیستم پرداخت بپذیرد؟>>

توییت های ماسک در سال جاری ارز دیجیتالی مبهم دوج کوین را به یک رویای قشنگ و پر طرفدار تبدیل کرده است، البته این اولین اقدام ایلان ماسک برای پذیرفتن دارایی های دیجیتال به عنوان روش پرداخت شرکت تسلا نیست، این شرکت بزرگ در گذشته نیز به پذیرفتن بیت کوین برای فروش ماشین هایش رضایت داده و در برابر فروش خودرو هایش بیت کوین می پذیرد. حال به نظر می رسد قدم بعدی ماسک پذیرفتن دوج کوین به عنوان یک روش پرداخت و دریافت آن در مقابل فروش ماشین های تسلا می باشد.

کاهش قیمت دوج کوین پس از برنامه SNL

 

با آنکه تنها زمزمه پذیرفته شدن دوج کوین به عنوان سیستم پرداخت تسلا به گوش رسیده و فقط در حد یک نظر سنجی است، با این حال پس از انتشار این خبر قیمت دوج کوین که در روند نزولی قرار داشت دوباره به 0.52 دلار بازگشت. بر اساس داده های Google Trends، اشتیاق در رابطه با سرچ رمز ارز دوج کوین به حدی است که برای اولین بار علاقه کاربران برای جستجو DOGE بیشتر از جستجو در مورد بیت کوین می باشد.