لیونل مسی اسطوره شناخته شده و محبوب دنیای فوتبال، اخیرا در پیج رسمی اینستاگرام خود اعلام کرده مجموعه توکن خود را ساخته و به زودی توسط توکن اترنیتی چین عرضه خواهد کرد. این مجموعه شامل نقاشی‌ های دیجیتالی است که توسط هنرمند استرالیایی به نام Bosslogic خلق شده که مورد تایید شخص مسی می باشد. همچنین این اسطوره بزرگ توضیح داد در حال حاضر سه نسخه از این نقاشی های دیجیتالی ساخته شده و یک نسخه نهایی در راه است که پس از اتمام آن، در تاریخ ۲۰ آگوست هر چهار نسخه به صورت توکن NFT اترنیتی چین عرضه می شود.

 

 

معرفی مجموعه توکن مسی

مجموعه نقاشی های دیجیتالی مسی با نام Messiverse، در پلتفرم Ethernity عرضه خواهد شد. پس از اعلام این خبر توکن ERN که توکن بومی اترنیتی چین است، تنها طی 24 ساعت 40 درصد رشد قیمت را تجربه کرد. این مجموعه شامل 4 قطه هنری منحصر بفرد است که تنها مالک آن ورود لیونل مسی می باشد و نام های آن ها به شرح زیر است:

1.مردی از آینده: تصویری آینده نگر از مسی که در پس زمینه ای آبی نقاشی شده و چشمانی درخشان که ظاهری ربات مانند بوجود آورده است.

 

 

2. وزنه ارزشمند: تصویری از مسی که همانند اطلس که بهشت را حمل می کرد، توپ بزرگی را بر پشت خود حمل کرده و از طلا ساخته شده است.

 

 

3. مهره شاه: نقاشی با مضمون شطرنج که مسی را با حلقه ای از توپ های فوتبال قاب کرده است.

 

حوزه defi چیست؟

4. این نسخه ناشناس است و هنوز جزئیاتی از آن به اشتراک گذاشته نشده است.

همه این اثر ها توسط هنرمند معروف ایتالیایی به نام Bosslogic خلق شده که در گذشته نیز با شرکت های بزرگ مارول و دیزنی همکاری داشته است. مسی درباره عرضه این مجموعه توکن گفته است:

«فوتبال مانند هنر فارغ از زمان است.»

نسخه نهایی این آثار هنوز مشخص نیست و هیچ جزئیاتی در مورد آن وجود ندارد، مسی اعلام کرده نسخه چهارم این نقاشی های دیجیتالی همزمان با عرضه سه نسخه دیگر در اترنیتی چین عرضه خواهد شد.