شعار "دوج کوین تا ماه" که توسط مدیر عامل تسلا و جامعه دوج کوین زمزمه می شد اخیرا به واقعیت پیوسته است، کوین دات در طی 24 ساعت، امروز موفق شد با سقف جدید 0.74 دلار خرید و فروش شود. این افزایش قیمت دیوانه وار تنها دقایقی پس از توییت ایلان ماسک اتفاق افتاد که تایید کرده بود در تاریخ 18 اردیبهشت میزبان برنامه Saturday Night Live خواهد بود و موضوع اصلی این برنامه دوج کوین می باشد. پس از اعلام این خبر دوج کوین طی دو روز گذشته 50 درصد و امروز 20 درصد رشد قیمت را تجربه کرد و همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد. اما آیا طبق گفته جامعه دوج کوین قیمت کوین DOT به 1 دلار دست خواهد یافت؟ این سوالی است که بسیاری از معامله گران در ذهن شان ایجاد شده است.

 

 

دلایل افزایش قیمت دوج کوین

در بازار ارز دیجیتال هنگامی که شبکه یک ارز رمز نگاری شده به روز رسانی می شود و یا مشاغل بیشتری از رمز ارز های پایه به عنوان روش پرداخت استفاده می کنند، حرکت ارز مورد نظر صعودی می شود. اما در مورد Dogecoin موج خرید، با توییت های مدیر عامل تسلا ایلان ماسک اتفاق می افتد. ایلان ماسک که یکی از ثروتمند ترین افراد جهان است با حمایت از دوج کوین میزان تقاضا آن را به شدت بالا می برد و نقش مهمی در حرکت این رمز ارز ایفا می کند. در ابتدای سال جاری، کوین دات زیر یک سنت معامله می شد و قیمت آن تقریبا ثابت بود اما اکنون در حوالی 0.74 دلار معامله می شود که نشان دهنده آن است احساسات بر بازار حکم فرمایی می کند. البته تنها ایلان ماسک نیست که سهم عظیمی در افزایش قیمت دوج کوین دارد بلکه افراد مشهور دیگری مانند اسنوپ داگ، سیمونز و سایر خوانندگان پر طرفدار با نشان دادن علاقه مندی خود به این ارز رمز نگاری شده در قیمت آن بسیار تاثیر گذار بوده اند.

با این حال اسکار تاثیر گذار ترین فرد بر روی دوج کوین به ایلان ماسک می رسد که هر بار با توییت های شگفت انگیز خود در مورد کوین دات باعث رشد دیوانه وار آن می شود. با توییت های ایلان ماسک و میزبانی آن در برنامه "شنبه شب"، در حال حاضر رتبه دوج کوین در جدول رمز ارز های برتر به جایگاه 4 دست یافته است.

افزایش قیمت دوج کوین در پی مصاحبه ایلان ماسک

 

تحلیل قیمت بیت کوین برای آینده

بسیاری از معامله گران علاقه مند هستند بدانند رشد قیمت دوج کوین تا کجا پیش خواهد رفت؟ در واقع بسیار دشوار است که بگوییم قیمت دوج کوین دقیقا به چه حد می رسد، زیرا اساسا پیشبینی حرکت بازار ارز دیجیتال با نوسانات زیادی که دارد غیر ممکن است. به همین ترتیب پیشبینی قیمت دوج کوین که احساسات غالبا بازار آن را فرا گرفته است و از ماهیت بی ثباتی برخوردار می باشد سخت تر از سایر ارز ها است. برخی از سرمایه گذاران پیش بینی می کنند که دوج کوین تا پایان امسال مرز 1 دلار را لمس خواهد کرد اما برخی دیگر پیش بینی می کنند که در طول سال 2022 با زیر 1 دلار معامله شود. بهترین پیشنهاد ما برای تحلیل قیمت دوج کوین استفاده از تحلیل فاندامنتال است که طبق آن شما باید اخبار مربوط به رمز ارز را پیگیری کنید تا نسبت به اطلاعیه های مثبت و منفی قیمت ارز هایی مانند دوج کوین را پیشبینی کنید، زیرا همانطور که گفته شد حرکت دوج کوین کاملا طبق احساسات بازار عمل می کند و از تحلیل تکنیکال خاصی برخوردار نیست.