در ابتدا بهتر است از اینجا شروع کنیم که ماینز آو دالارنیا (Mines of Dalarnia) یا معادن دالارنیا یک بازی اکشن ماجراجویانه و یکی از بازی های مبتنی بر بلاک چین است که بازکنان آن با حفاری، استخراج دارایی‌های با ارزش و ترکیب این امر با آیتم های مختلف، می توانند مهارت‌ ها و تجهیزات خود را بهبود ببخشند و مبارزه کنند تا اسرار این جهان مجازی را کشف و به مراحل بالاتر صعود کنند. لازم به ذکر است دارایی ‌هایی که در بازی عرضه می شود، به صورت NFT است، به شکلی که این دارایی ها را می توان در بازار داخلی برنامه خرید و فروش کرد، پس در این بازی چنین شرایطی برای کاربران فراهم است که علاوه بر بازی بتوانند کسب درآمد کنند.

بازی_Mines_of_Dalarnia

اما برسیم به این موضوع که تیم توسعه این بازی، تاریخ خرید زمین‌های بازی Mines of Dalarnia را اعلام کردند. 
بنا به گزارش تتر ایران و مطابق اطلاعیه ای که در توییتر در باب بازی Mines of Dalarnia انتشار یافته است، کاربرانی که قصد دارند زمین های این بازی را خریداری کنند، بایستی از روز دوشنبه مورخ 6 دی معادل 27 دسامبر در راستای واریز حداقل 100 عدد توکن DAR اقدام کنند؛ ضمناً از تاریخ 20 دی لغایت 26 همین ماه از موجودی حساب کاربران اسکرین شات گرفته می شود.
MOD دارای یک توکن اختصاصی به نام DAR است که نقش اصلی را در این بازی ایفا می‌ کند و درواقع توکن رسمی بازی محسوب می شود. قابل ذکر است که این توکن، یک توکن BEP20 بوده و روی شبکه اتریوم نیز به صورت ERC20 نیز در دسترس می باشد. هم اکنون قیمت DAR برابر 2.3 دلار صرافی ‌های متمرکز بایننس و گیت و صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ قابل خریداری است. 
البته ناگفته نماند که در این اطلاعیه این نکته نیز ذکر شده است که جزئیات بیشتر درباره نحوه خرید زمین ‌های بازی ماینز آف دالارنیا (Mines of Dalarnia) به زودی منتشر خواهد شد.