به گزارش پروتکل سولوژنیک (Sologenic) مبتنی بر XRP Ledger که تا به امروز چند پروژه مختلف را در این شبکه پیاده سازی کرده است، قصد دارد بازار توکن‌ های غیرمثلی (NFT) خود را راه اندازی کند، اما قبل از آن می خواهد ۲۰۰ میلیون واحد توکن سولو (SOLO)، توکن‌های اختصاصی خود را در قالب یک ایردراپ بین دارندگان ریپل و سولوژنیک تقسیم نماید؛ به بیانی دیگر از این رقم ۱۰۰ میلیون توکن آن به دارندگان ریپل یا در میان حساب ‌های کاربری واجد شرایط که XRP را هولد داشته‌‌ اند و ۱۰۰ میلیون توکن دیگر بین دارندگان سولو تقسیم خواهد شد. خالی از لطف نیست که بدانید که در حال حاضر قیمت توکن سولو با 5.49 دلار است.

xrp-crypto

افرادی که قصد دارند در این ایردراپ شرکت کنند، تا ساعت 23:30 به وقت تهران در روز جمعه مورخ 1400.10.03 برابر با ۲۴ دسامبر می توانند از این فرصت را دارند؛ سرمایه‌گذاران برای اینکه ایردراپ توکن‌های سولو دریافت کنند، می توانند به دو روش اقدام نمایند. در روش اول کاربران باید توکن‌های XRP یا SOLO خود را روی صرافی ‌های متمرکزی که از این ایردراپ پشتیبانی می ‌کنند، نگهداری نمایند. در روش دوم کاربران می توانند Trustline را از طریق کیف ‌پول‌ های خصوصی خود در این پروتکل ایجاد کنند و به وسیله آن در این ایردراپ شرکت نمایند. این افراد می توانند از طریق یکی از روش‌های اعلام ‌شده  توسط سولوژنیک اقدام نمایند؛ البته که پس از گذشت این زمان دیگر شرایط برای شرکت در ایردراپ امکان نخواهد داشت. ضمناً بنیاد سولوژنیک اعلام کرده است که پس از گذشت زمان مشخص، مبلغی که به هر کاربر اهدا می گردد، مطابق تعداد شرکت کنندگان محاسبه می گردد در روز سی‌ام دی ماه در ساعت 23:30 به وقت تهران برای آنان واریز خواهد شد.
همانطور که مشخص است درباره بازار جدید سولوژنیک صحبت می کنیم و می خواهیم بیان کنیم که کاربران در این بازار می توانند توکن های خود را به هشت گروه بسازند که در میان می توان به موارد مانن به موشن‌گرافی، موسیقی و ورزش اشاره داشت.
دو نکته جالبی دراینجا قابل ذکر است: یکی این است کاربران می‌ توانند تا چندین NFT روی XRPL را ایجاد کنند، در صورتی که یک کارمزد تراکنش پرداخت نمایند و دوم اینکه برای موارد فوق باید از طریق کیف پول موبایلی سولوژنیک اقدام نمایند.