سکه BNB در سال 2017 به بازار عرضه شد و از همان آغاز پیدایش توجه جامعه رمز ارز های پایه را به خود جلب کرد، این کوین به سرعت خود را در میان ارز های دیجیتال برتر معرفی کرد و توسط میزان بالای تقاضا به جدول 10 رمز ارز برتر جهان راه یافت. بنا بر داده های جدید بازار ارز دیجیتال، بایننس کوین طی 24 ساعت گذشته به بالاترین حد خود رسید و بهترین عملکرد سه ماه اش را نشان داد. برخی از تحلیل گران بنام در حوزه ارز دیجیتال دلیل این جهش قیمت و پیشرفت چشمگیر را بروز رسانی جدید شبکه بایننس می دانند.

 

 

تاثیر اتریوم در رشد 700 درصدی بایننس کوین

مدتی است که با توجه به هزینه های بالای تراکنش در شبکه اتریوم بسیاری از کاربران و سرمایه گذاران دارایی های دیجیتال خود را از بلاک چین اتریوم به صرافی بایننس انتقال داده و به همین دلیل میزان انجام معاملات در صرافی بایننس افزایش یافت. به همین خاطر در حال حاضر بایننس کوین یک رقیب اصلی برای شبکه اتریوم محسوب می شود زیرا هزینه کارمزد در این صرافی متمرکز از اختلاف قیمت زیادی با شبکه اتریوم برخوردار است و معاملات سریع تر و ارزان تر انجام می شوند.

البته باید گفت رشد چشمگیر پنکیک سواپ که یکی از پروتکل های محبوب بایننس کوین می باشد در این روند صعودی بی تاثیر نبوده و با عملکرد عالی که از خود نشان داده است به افزایش حجم معاملات در بایننس کمک شایانی داشته است. یکی از تحلیل گران معروف در حوزه ارز دیجیتال به نام تالاماس در این باره می گوید:

<< زنجیره هوشمند بایننس به سرعت به پرطرفدارترین پلتفرم قرارداد های هوشمند تبدیل شده است. نرخ بالای کارمزد شبکه اتریوم به این محبوبیت کمک کرده است. این توسعه‌ ها به ارز دیجیتال BNB کمک کرده است تا به رکورد جدید قیمتی دست یابد. >>


با این حال بلاک چین شبکه اتریوم و بایننس از پر طرفدار ترین بلاک چن های موجود هستند که زمانی است به رقابت پرداخته اند و فاصله کمی با یکدیگر دارند. در حال حاضر قیمت بایننس کوین روز بروز افزایش یافته و در یک قدمی 500 دلار می باشد که تحلیل گران دلیل این رشد ناگهانی را هزینه های بالا شبکه اتریوم می دانند.

 

 

آینده قیمت بایننس کوین

همانطور که گفته شد تنها طی سه ماه شاهد رشد 700 درصدی بایننس کوین بوده ایم که طبق این عملکرد تحلیل گران بر این باورند این تازه شروع BNB است و آینده آن را کاملا صعودی برآورد کرده اند. یکی از تریدر های محبوب بازار به نام Bitcoin Printer در مورد قیمت بایننس کوین در آینده می گوید:

<< ادعا می کنم BNB در ماه جاری تا 510 دلار رشد قیمت خواهد داشت. >>

علاوه بر بایننس کوین رمز ارز کاردانو ADA و توکن CAKE نیز پیشرفت چشمگیری داشته و بهترین عملکرد تاریخ خود را ثبت کرده اند. توکن بومی پنکیک سواپ به نام CAKE به میزان 3031 درصد رشد داشته که همین امر باعث افزایش قیمت بایننس کوین نیز شده است. طبق نمودار های تحلیل، بایننس کوین در هفته گذشته بالا تر از خط میانگین تعریف شده بود و شاخص های قدرت نشان از خرید زیاد در بازار خرید و فروش رمز ارز می دهند که تحلیل گران بر این باور اند سطح 500 دلار یک سطح کلیدی برای بایننس کوین می باشد.