دوج کوین که پیش از حضور ایلان ماسک در برنامه SNL به اوج تاریخی خود رسیده بود، از آن زمان تا به امروز 69 میلیارد دلار از ارزش بازار آن کاسته شده است. ارزش بازاردوج کوین در ماه می، به 95 میلیارد دلار دست یافته بود، اما در حال حاضر با کاهش 73 درصدی به رقم 25.2 دلار رسیده است. جان کاروال هو مدیر عامل سابق Bitrefill، در این باره در توییتی نوشت: ایلان ماسک چیزی بگو!

 

 

اقدامات ایلان ماسک برای دوج کوین

راس نیکول یکی ازتوسعه دهندگان دوج کوین، در توییتر خود اعلام کرده قصد دارد با هدف رضایتمندی هر چه بیشتر کاربران از دوج کوین، در راستای کاهش هزینه های کارمزد این رمز ارز محبوب تلاش کند. ایلان ماسک نیز که در گذشته اعلام کرده بود تصمیم دارد در رابطه با توسعه دوج کوین کمک کند، در جواب این توییت نوشت: 

«انجام این عمل پیشرفت بزرگی برای دوج کوین خواهد بود.»

همچنین ایلان ماسک در ماه می گفته بود، برخی از پارامتر های دوج کوین باید ارتقا یابند تا دوج کوین بتوان از نظر عملکرد به سبستم پرداخت بهتری تبدیل شود و با بیت کوین به رقابت بپردازد. ایلان ماسک عقیده دارد کارمزد دوج کوین باید 100 برابر کاهش یابد تا عملکرد فوق العاده ای داشته باشد، وی عقیده دارد اگر سرعت تراکنش های دوج کوین افزایش چشمگیری پیدا کند می تواند جایگزین بیت کوین شود.

 


تنها قیمت دوج کوین نیست که با افت شدید رو به رو شده و بخش عظیمی از ارزش بازار خود را از دست داده است، بلکه اکثر آلتکوین ها در وضعیت خوبی به سر نمی برند و با کاهش ارزش بازار رو به رو شده اند. داده های Messari نشان می دهد بیشتر توکن های دیفای حدود 75 درصد ار ارزش بازار خود را از دست داده اند. البته squeeze یکی از تحلیل گران بازار کریپتو گفته است با آنکه آلتکوین ها حدود 50 تا 70 درصد ریزش داشته اند اما نسبت به سال قبل 2000 درصد بالا تر از حد خود بوده اند.