طبق گزارش تیم شاخص ثروتمندی Global Wealth Report 2020 شما با خرید 0.01 درصد از واحد های بیت کوین می توانید با گذشت 10 سال ثروتمند شوید. در حالی که خرید 0.01 درصدی ممکن است امروز فقط 500 دلار هزینه داشته باشد اما با توجه به محدود بودن تعداد واحد های BTC و رو به اتمام بودن آن می توان گفت قیمت نیم درصد بیت کوین شما از 500 دلار به 1 میلیون دلار تبدیل خواهد شد.

 

 

بیت کوین بهترین روش سرمایه گذاری طولانی مدت

با آنکه امروزه بازار ارز دیجیتال به خصوص بیت کوین بسیار داغ است و طرفداران زیادی پیدا کرده اما عده ای از مردم هنوز به این ارز های دیجیتالی اعتماد نداشته و از سرمایه گذاری در آن دوری می کنند. عده دیگر نیز به انواع روش های حرفه ای ترید می پردازند که به دلیل ریسکی بودن این روش ها گاهی شامل سود و گاهی منجر به ضرر و زیان های بزرگ می شوند. در حالی که بیت کوین از بهترین روش های سرمایه گذاری طولانی مدت محسوب می شود زیرا این رمز ارز محبوب هر چهار سال یک بار دچار هاوینگ شده و تعداد واحد های آن نصف می شود در نتیجه هر روز که به تمام شدن منبع آن نزدیک تر می شویم ارزش کوین ها نیز بالا تر می رود. 

پس اگر مقدار کمی از این رمز ارز را خریداری کرده و با نوسانات بازار خرید و فروش انجام ندهید در طولانی مدت ارزش کوین های ذخیره شده شما چند برابر خواهد شد و این بهترین و بدون خطر ترین راه استفاده از مزیت های بیت کوین است. 

 

 

عرضه 98 درصد از بیت کوین در 10 سال آینده

همه می دانیم تنها 21 میلیون واحد BTC برای استخراج موجود می باشد، از ابتدای ماه مارچ (اسفند) تا به امروز تعداد 18.64 واحد به ماینر ها عرضه شده و تنها 2.37 میلیون سکه برای استخراج باقی مانده است. با احتساب هاوینگ های پیشه رو و از بین رفتن نیمی از کوین های باقی مانده می توان فهمید تعداد واحد ها به 20.6 میلیون می رسد، یا به زبان ساده تر در 10 سال آینده تنها 98 درصد از 21 میلیون واحد بیت کوین برای استخراج کنندگان باقی می ماند که این مسئله مسقیما در افزایش قیمت بیت کوین تاثیر می گذارد.

 

 

ساتوشی ناکاموتو با الگوبرداری از طلا این رمز ارز را به طوری طراحی کرده است که منبع آن محدود و تمام شدنی باشد و نه تنها ارزش آن در طولانی مدت از بین نرود بلکه بیشتر نیز بشود. زمانی که تعداد واحد ها به پایین ترین مقدار خود برسند تقاضا برای داشتن آن بالا می رود ولی مقدار کمی برای عرضه می ماند در نتیجه حتی 0.01 واحد از آن نیز ارزشمند بوده و با قیمت بالایی در بازار خرید و فروش ارز دیجیتال ارزش گذاری می شود.

 

 

نتیجه گیری

افراد موفق و ثروتمند از ارزش سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال آگاه هستند که شرکت های بزرگی مانند تسلا، پی پال، اسکوئر و شرکت IBC مقدار زیادی از سرمایه خود را صرف خرید بیت کوین کرده اند. شما نیز می توانید با خرید نیم درصد از این رمز ارز کاربردی در طولانی مدت سود کلانی کسب کنید.