طبق پیشبینی های اخیر از انواع تیم های تحقیقاتی مبتدی و حرفه ای در زمینه ارز دیجیتال قیمت بیت کوین در آینده پله های صعود را طی خواهد کرد و به 182،000 دلار خواهد رسید. در یک ماه اخیر قیمت بیت کوین از فراز و نشیب بسیاری برخوردار بود اما به طور کلی بهترین عملکرد در دهه اخیر را داشت و به بالا ترین نرخ تاریخ خود دست یافت. اگر روند تصاعدی قیمت BTC ادامه داشته باشد و به جایگاه 182 هزار دلار دست یابد ساتوشی ناکاموتو مخترع این رمز ارز تاریخی به عنوان ثروتمند ترین فرد جهان شناخته خواهد شد.

 

 

ارزش دارایی ساتوشی ناکاماتو

در سال 2008 متفاوت ترین و کاربردی ترین سیستم پرداخت مالی به نام بیت کوین تکنولوژی روز دنیا را تکان داد. به گفته تحلیلگر حرفه ای سرجیو دمیان لرنر سازنده بیت کوین ساتوشی ناکاموتو بیش از یک میلیون واحد از این ارز دیجیتال کاربردی را برای خود نگه داشته و دارایی فعلی او با قیمت 57 هزار دلار امروز بیت کوین معادل با 55 میلیارد دلار می باشد. 

در حال حاضر جوزف بزوس بنیان گذار آمازون با داشتن 181.6 میلیارد دلار سرمایه خالص ثروتمند ترین فرد جهان است و پس از آن ایلان ماسک مدیر عامل شرکت خودرو سازی تسلا با 163.7 میلیارد دلار دارایی دومین فرد ثروتمند جهان می باشد. اگر قیمت بیت کوین به 182 هزار دلار برسد حد دارایی در دسترس ناکاموتو معادل با 182 میلیارد دلار می شود که از سرمایه آمازون و تسلا عبور می کند و تبدیل به غنی ترین فرد جهان می شود.

 

 

تحلیل قیمت بیت کوین در آینده

تحلیلگران محبوب و بنامی از قبیل بلومبرگ و مدل انباشت به جریان با استفاده از انواع روش های حرفه ای ترید بر روی سیگنال های موجود در بازار ارز دیجیتال و نمودار های تخصصی تحقیق انجام داده و این وعده را به دوستداران ارز دیجیتال می دهند که قیمت بیت کوین به 182 هزار دلار خواهد رسید. همچنین در گذشته شاهد پیشبینی های درست بلومبرگ در رابطه با قیمت 60 هزار دلاری بیت کوین بوده ایم و این جهش قیمت زمانی اتفاق افتاد که بیت کوین ریزش قیمت تا سقف 45 هزار دلار را تجربه می کرد اما پس از آن ناگهان تا سطح 60 هزار دلار افزایش یافت و صحت پیشبینی بلومبرگ را تایید کرد. حال این تیم تحقیقاتی مجرب عقیده دارد قیمت پادشاه رمز ارز ها به 182 هزار دلار خواهد رسید. علاوه بر بلومبرگ شاخص نمودار های تریدینگ نیز خبر از افزایش قیمت بیت کوین در آینده را می دهند.

 

 

نتیجه گیری

ساتوشی ناکاماتو با استفاده از فناوری بلاک چین اولین ارز دیجیتال به نام بیت کوین را اختراع کرد که انقلابی جدید در تکنولوژی جهان شد. این رمز ارز مشهور در ابتدا با عدم اعتماد مردم همراه بود اما از سال 2009 شروع به توسعه و پذیرفته شدن در میان انواع قشر ها کرد و روز بروز از ارزش بالا تری میان سرمایه گذاران نهادی برخوردار شد. این ابداع کننده ناشناس 1 میلیون واحد از بیت کوین را برای خود نگه داشته است که باعث رقابت با افراد ثروتمند جهان شده و به معروف ترین اشخاص جهان تبدیل شده است.