آلگوراند یک بلاک چین قوی می باشد که سرعت، امنیت و تمرکز بالا از اهداف خیلی مهم این پروژه است. پلتفرم آلگو در سرعت تراکنش بی نظیرمی باشد و رقیب سرسخت سیستم های پرداخت سنتی مانند بیت کوین است. حجم بالای معاملات توکن این پلتفرم بیانگراعتبارزیاد این پروژه است. آلگورند برای ازبین بردن حساسیت های نابه جای موجود در معاملات مالی تلاش می کند‌. پروتکل اثبات سهام خالص آلگورند، بسیار سریع تر و عادلانه‌ تر از پروتکل بیت کوین عمل می کند، در روش اثبات سهام خالص یک دارنده، رمز ارز را بدون در نظر گرفتن میزان دارایی و به صورت رندوم از درون شبکه انتخاب می‌کند. به همین دلیل، تمام شرکت کنندگان در این سیستم برنده خواهند بود.(برای اطلاعات بیشتر به بیت کوین چیست؟ مراجعه نمایید.)

درباره ی آلگوراند

آلگوراند یک بلاک چین با عملکرد بالا می باشد که برپایه نسل سوم فناوری بنیان گذاری شده است. بسیاری این پروژه را نسل سوم بلاک چین می نامند علت این نام گذاری اینکه قادر به حل مشکل معروف مقیاس پذیری است که مدتی بیت کوین را آزار می دهد. این پروژه ضمن حل کردن مشکل مقیاس پذیری، عدم تمرکز و امنیت خود را نیز حفظ می کند. الگوراند توسط سیلویو میکالی بنیان گذاری شده که فرد شناخته شده ای است و در این خصوص میان دیگر بلاک چین ها اعتباردارد. عملکرد، امنیت و شفافیت این شبکه غیر متمرکزاز بهترین ویژگی ها و خصوصیات آن هست، که تراکنش های الگوراند با سیستم های پرداخت سنتی رقابت می کند. این الگوریتم به مجازات افراد متخلف نمی پردازد و به جای پرداختن به مجازات متخلفین، انجام تخلف را برای آنها غیرممکن می کند. کمتراین امکان به وجود می آید که کسی بتواند به منافع اکثریت ضربه ای وارد کند این ویژگی در صورتی امکان دارد که دو سوم کاربران صادق باشند، به همین دلیل شبکه همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

آلگوراند چیست؟

بنیاد آلگوراند یک سازمان غیرانتفاعی است که بر پایه فناوری بلاک چین غیر متمرکز ساخته شده است. این بنیاد با مشارکت آلگوراندینک پروتکل آلگوراند را به عنوان یک فرصت برای دستیابی به این چشم انداز ایجاد کرده است. این بنیاد فرصت های گسترده ای از برنامه های کاربردی را امکان پذیرساخته است و هدف آن این است که همه توسعه دهندگان بتوانند ابزارهای نسل بعدی را بسازند ، آموزش و پرورش یک جامعه توسعه یافته ای است که شامل حاکمیت پروتکل و بهره وری اقتصادی در توسعه اکوسیستم آلگورانده، این بنیاد متعهد شده است تا با کمک گرفتن ازالگوریتم اثبات منافع خالص، این نوآوری را به روشی پایدار و سازگار با محیط زیست کند. بنیاد آلگورند سنگاپورامکان در دسترس داشتن یک نسخه پروتکل را اعلام کرده که دامنه برنامه و فرآیندهای قابل ساخت بر روی داپس های غیر متمرکز را به طور قابل توجهی گسترش می دهد، این به روز رسانی توانایی توسعه دادن راه حل های بلاک چین مقیاس پذیر را برای موارد مورد استفاده در دنیای واقعی باز می کند.

  • دارایی های استاندارد:این ویژگی امکان توکن سازی و منتشر کردن هرنوع دارایی را در بلاک چین آلگورند به وسیله ای استاندارد فراهم می کند، که هر کدام از آنها شامل دارایی های سودمند می شوند، این دارایی های قابل معامله برای مثال ارزها، پول های ثابت و توکن های سودمند هستند.
  • نقل و انتقال اتمی:این ویژگی راهی سریع و کم هزینه وقابل ایمن برای انتقال همزمان تعدادی دارایی است که بین چندین طرف ارائه می شود، در اقتصاد سنتی این کار در یک چارچوب قانونی یا قابل اعتماد انجام می شود، اما در انتقال اتمی یک راه حل زیبایی را به وجود می آورد برای امکان استفاده بیشتر از مواردی مانند تسویه حساب بدهی ساده و بودجه منطبق کار آمد را ارائه می دهد.

آلگوراند چیست؟

آلگورند قراردادهای هوشمند

این ارز دیجیتال قراردادهای هوشمند بدون تابعیت هستند که از طریق الگوهای اسکرپیت نویسی ساده امکانات بیشتری را برای معاملات در حال حاضر در دسترس قرار می دهد. این قراردادهای هوشمند به طور خودکار قوانین و منطق معمولی را اجرا می کنند. همچنین زبان اسکرپیت نویسی به نام تال زبان تایید اجرای معامله ایجاد شده است تا توسعه دهندگان بتوانند ساختارهای روش و قاعده معاملات و قراردادهای هوشمند خود را بسازند. این روش برای ایجاد حسابهای سپرده گذاری تا سرمایه گذاری گسترده و ایجاد بدهی وثیقه دار بسیار مفید است. استیو کوکینوس مدیرعامل شرکت آلگوراند گفت:ایجاد برنامه های مالی غیرمتمرکز به فناوری و دیدگاه مناسب نیاز دارد. در آلگوراند ما به نوآوری پیوسته همیشگی و توسعه فناوری متعهد هستیم که چالش های دنیای واقعی را حل کند. با استفاده از این نسخه ویژگی های جدید و منابع ساده توسعه دهنده مورد استفاده قرار می گیرند و به طور کلی پذیرش گسترده بلاک چین را امکان پذیر می کنند.

 

تیم الگوراند

همان طور که بیان شد این پروژه توسط سیلویو میکالی بنیان گذاری شده که استاد موسسه فناوری ماساچوست و دارنده چندین جایزه معتبراست. میکالی تیمی از متخصصان دانشگاهی و تجاری را در کنار یکدیگر جمع کرده. الگورند تفاوت بسیاری با دیگر پروژه ها دارد زیرا تیم آنها تنها متشکل از چند کارآفرین موجود در حیطه ارز های دیجیتال است. شما می توانید قیمت خرید آلگوراند را در سایت تتر ایران مشاهده کنید از جزئیات آن باخبر شوید. در حال حاضربسیاری از پروژه های برجسته فضای ارزهای دیجیتال از الگوراند حمایت می کنند این پروژه توانست در اکتبر 2018 بیش از 66میلیون دلار بودجه سهام را به دست آورد.

آلگوراند چیست؟

رقیبان الگوراند

یکی از رقیبان اصلی و سر سخت این پروژه ایاس می باشد که یک پروتکل مبتنی بر بلاک چین هست به فکر ایجاد رمز ارز غیر متمرکز با قابلیت پردازش سریع و رایگان تراکنش ها است. همچنین قیمت الگوراند بسیار مناسب تر از قیمت خرید آیاس می باشد.

مزیت های مهم الگوراند

تراکنش های الگوراند در کمتراز۵ ثانیه تایید می شوند و پول انتقال داده شده خیلی سریع در کیف پول شما موجود خواهد بود و کاملا غیرمتمرکز است. لازم به ذکر است که شما برای نگه داری از ارز های دیجیتال خود به کیف پول مناسب احتیاج دارید، از کیف پول های آنلاین معتبر می توان کیف پول های بایننس و تراست والت را نام برد.

آموزش کار با کیف پول تراست والتآموزش کار با کیف پول بایننس

شما میتوانید آلگو را از صرافی هایی که در کشور خودمان وجود دارد خریداری کنید اما باید در انتخاب خود خیلی احتیاط کنید تا گرفتار سودجویان نشوید. در ابتدا برای خرید از بعضی صرافی ها لازم است که آن را احزارهویت کنید تا از آن اطمینان کامل را پیدا کنید روند احزار هویت امکان دارد که یک تا دو روز طول بکشد، بعد از احراز هویت شما مبلغی که مایل به خریداری هستید را به حساب صرافی واریز میکنید، آدرس کیف پول خود را در اختیار صرافی قرار می دهید، سپس آن ها برابر با مبلغی که واریز کردید آلگو ارسال می کنند.