آردور یک بلاک چین زنجیره ای با منبع باز، که در سال 2018 به وجود آمده است، این ارز دیجیتال با طراحی پیشرفته ای که دارد با هدف حل مشکل بلاک چین ها و اطمینان از مقیاس پذیری ساخته شده، این ارز دیجیتال سیستم والدین و کودک را معرفی می کند که در آن امنیت و پردازش شبکه وظیفه زنجیره اصلی والدین و قابلیت های کسب و کار در زنجیره های کودکان قرار دارد، آردور یک بستر دیجیتال بلاکچین است و به عنوان سرویس باس که توسعه بلاک چین را به سازمانها و افراد در سطح جهانی ارائه می دهد عمل می کند، شرکت مادر مسئول پلتفرم های زنجیره بلوک اردور است و همچنین پیش بینی هایی را برای مشاغل به وجود آورده تا بدون کد گذاری، بلاک چین را راه اندازی کند، این ویژگی خاص اختصاص به فرد دارد که از معماری زنجیره ای والدین و فرزندان پیروی می کند. دراین ویژگی شرکت ها می توانند زنجیره والدین را فراهم کنند و از توانایی های امنیتی آن کمک بگیرند.

آردور چیست؟

آردور درچه برنامه ای استفاده می شود؟

آردور بر روی یک زبان برنامه نویسی جاوا که معمولا مورد استفاده قرار می گیرد، ساخته شده. به همین علت کار بر روی سیستم عامل آن به نسبت آسان تر است، چارچوب آردور شامل خصوصیات اصلی مانند: ارائه بلاک چین به عنوان یک سیستم باس، مدیریت اندازه بلوک که معاملات و امنیت داده ها را از هم جدا می کند، تبادل دارایی غیر متمرکز که به برقراری ارتباط بین زنجیره والدین و زنجیره کودک از طریق شبکه هست را کمک می کند همچنین امکان انجام معاملات را به کمک چندین پارامتر برای انجام یک عملیات می دهد، جلوریدا شرکتی هست که این پلتفرم را در اختیار دارد و آردور ارز رمز نگاری شده آن را نشان می دهد، ارز رمز پایه کمتر شناخته شده مانند آردور را نمی توان با ارز های فیات که در واقع یک پول قانونی است که ارزش خود را از دولت صادرکننده ‌اش می‌گیردمی توان خریداری کرد، ولی امکان این وجود دارد با ارزهای رمز نگاری شده دیگری مانند بیت کوین یا اتریوم مبادله کرد. برای اطلاعات بیشتر به اتریم چیست؟ مراجعه فرمایید.

آردور چیست؟

ویژگی آردور؟

همان طور که بیان شد کسب کار وظیفه کودکان است، بنابراین هر زنجیره از کودکان ویژگی های خود را دارند یعنی زمانی که می خواهند پروژه جدیدی را بر روی آردور پیاده کنند چیزی به نام زنجیره کودک ایجاد می شود که این سیستم باعث به وجود آمدن چند ویژگی از جمله تمام معاملات موجود در هر بلوک 60 ثانیه کمتر انجام می شود که کاربران در هر زنجیره کودک می توانند دارایی شان را با سایر زنجیره های کودک معامله کنند. شما می توانید این ارز دیجیتال به صرفه و ایمن را در سایت تتر ایران مشاهده کنیدو معاملات خود را انجام دهید.

آردور چیست؟

ارزش آردور

این ارز دیجیتال مانند کاردانو از الگوریتم پسو که ثابت کننده سهام است کمک می گیرد این سیستم باعث می شود که پلتفرم کاملا کم مصرف باشد و به سخت افسار گران قیمت وابسته نباشند و به راحتی در دستگاه های موبایل یا دسک تاپ به اندازه دستگاه های سخت افساری کاربرد و قابلیت داشته باشد.