در هفته گذشته طبق نمودار cityindex.com شاخص USTECH100CFD که نماد ۱۰۰ شرکت فعال در حوزه‌ ی فناوری آمریکا است، نوسان ۵.۵ درصدی را تجربه کرد و با ۶۹۴ واحد کاهش و با افت ۳.۲ درصدی به ارزش ۱۱,۸۸۰ دلار رسید.
اما فلزات گران‌ بها در این هفته تجربه جالبی را برای معامله‌ گران رقم زدند. وابستگی زیاد طلا و نقره در حرکت‌ های صعودی و نزولی و شباهت کندل‌ های نمودار این دو دارایی، همیشه در تحلیل و پیش‌بینی برای معامله‌ گرها کاربرد داشته.
طلا طبق نمودار fxopen نوسان ۳.۴ درصدی را تجربه کرد و با ۱۲.۶۶ دلار افزایش قیمت، (رشد ۰.۶۸ درصد) به ارزش ۱,۸۶۷ دلار آمریکا رسید.
نقره نیز طبق نمودار fxopen نوسان ۶.۵ درصدی را شاهد بود ولی با ۶۸ سنت کاهش قیمت، (افت ۳.۲۴ درصد) به ارزش ۲۰.۵ دلار آمریکا رسید.
در عین حال بازار رمزارزها در سومین هفته‌ی متوالی با کاهش قیمت روبه‌رو شد.

تحلیلی بیت کوین


بیت کوین نسبت به هفته قبل دچار کاهش قیمت شد و به حمایت ۲۱,۵۰۰ دلار نفوذ کرد و از خط حمایت مورب نشان داده شده در تصویر، بازگشت و بالای حمایت ۲۱,۵۰۰ دلار بسته شد.
بیت‌کوین طبق نمودار binance نوسان ۱۳.۵ درصدی در هفته‌ی گذشته را تجربه کرد و در نهایت با ۴۴۵ دلار کاهش (افت ۱.۹۸ درصد) به قیمت ۲۱,۹۷۱ دلار رسید.
اتریوم  نسبت به هفته‌ی قبل با افزایش قیمت روبه‌رو شد و نوسان ۱۴ درصدی داشت. اتریوم با ۱۵ دلار رشد قیمت با ۱ درصد افزایش هفته را تمام کرد.
شیبا هفته را با نوسان ۱۷ درصدی پشت سر گذاشت و کندل هفتگی خود را با ۰.۰۰۰۰۳۷ سنت کاهش (۳ درصد افت قیمت) را با قیمت ۰.۰۰۱۰۷۶ بست.
اما توکن KAVA در هفته‌ی گذشته توانست 25 درصد افزایش قیمت داشته باشد و به قیمت ۹۹ سنت رسید.
در مورد قیمت بیت‌کوین نیز می‌توان به پرش قیمت از خط حمایت داینامیک نشان داده شده در تصویر (به رنگ سفید) اشاره کرد و در صورتی که مقاومت ۲۲,۵۰۰ دلاری را با موفقیت رد کند می‌توان شاهد رشد قیمت تا ۲۴,۰۰۰ دلار بود و اگر نتواند از این مقاومت عبور کند کاهش تا ۲۰ هزار دلار دور از ذهن نیست.